22jul
By: gykkenheimadmin På: juli 22, 2019 In: Praktisk
Det er de færreste medarbejdere, som sidder på kontor, der arbejder godt i ustruktureret kaos. Mange mennesker samlet på ét sted vil unægtelig medføre en del processer og arbejdsgange, der krydser hinanden, hvilket kan føre til forvirring og usystematisk håndtering af dokumenter. Men sørger I for at have orden i dokumenter og løse ark, så kan I komme ud over kaosset og skabe et godt arbejdsmiljø for alle på kontoret.   Hvis alle ved, hvor de skal finde diverse dokumenter, så bliver arbejdsgangene hurtigt mere effektive og vil løbe mere glat. Sørger I samtidig for at arkivere gamle papirer løbende, så det kun er de relevante mapper, der står fremme, vil det samtidig gøre det nemmere for alle.

Ringbind – hold orden på papirerne

Selvom mange virksomheder i dag gør brug af digitale løsninger, så er der ikke noget som et godt, gammeldags ringbind, hvori du kan samle og registrere papirer i faneblade, ikke at kimse af. Hos HJ Kontorcenter finder du alt, hvad du skal bruge for at skabe overblik – så derfor finder du naturligvis også masser af ringbind, faneblade, plastiklommer og brevordnere til kontoret. Besøg webshoppen og vælg de kontorartikler, der kan være med til at holde orden på dit eget skrivebord og hos kollegaerne. Sørger I for at holde en god struktur på tværs af teams og faggrupper, så vil samarbejdet samtidig blive mere effektivt og gnidningsfrit.